петак, 5. октобар 2018.

Устани па макар стајао сам

Не спадам у обожаваоце лика и дела Сергеја Трифуновића. Глумац ко глумац.У томе на овим просторима,хвала Богу, никада нисмо оскудевали.Талената до миле воље.Има их иха-ха.Елем, не само да га не познајем већ га никада нисам ни видео уживо. Неке његове ставове сам критиковао и на друштвеним мрежама а са неким његовим поступцима се не слажем. Сасвим је вероватно да не бисмо заједно седели ни у кафани. Не због тога што је један од нас добар а други лош већ, једноставно, превише се разликујемо. Е сад, мени никада не паде на памет да му, због тога што смо различити, цртам мету на челу,да га проглашавам за државног непријатеља да га опањкавам као преваранта и коцкара...
Мени не паде на памет али владајућем талогу то не излази из главе.Свако ко се усуди да са недовољно обожавања погледа вођин портрет на билборду, да недовољно одере грло скандирајући му, да се усуди да уради ишта добро за било кога у овој земљи...е тај, рођаци, мора да буде провучен кроз блато режимских медија да случајно некоме не би пало на памет да постоји живот ван ТВ Дневника и ТВ Пинк.
Не сумњам да ће "независне" финансијске инспекције већ успети да "пронађу" нешто незаконито у фонду који је  помогао у лечењу деце више пута него што су сендвичари појели нешто чорбасто, који је основао човек који је одлучио да своју препознатљивост у јавности искористи за скупљање средстава потребних за лечење деце а не за сопствену промоцију као неки из његове бранше којима ипак не бих да помињем име овом приликом а и без тога ви знате који су. Код њих је и нож и погача...или је ипак само нож.
Како данас разапињу њега тако су, колико јуче, разапињали Оливера Ивановића а већ сутра могу било кога од нас.
Ако ми, а под ми мислим на све оне којима није испран мозак, данас не станемо уз њега онда немамо право да очекујемо да било ко сутра стане уз нас.
Као и сви други волим за себе да кажем да сам човек.То се не доказује ћутањем на неправду и насиље ма према коме да се чини.
Ја нећу ћутати и увек ћу стати уз угњетеног а ви како вам савест каже.

1 коментар: