уторак, 18. септембар 2018.

А у Србији мук

Овог 16.септембра тачно је 100 година откако јурнуште соколови да ослободите родну груду своју,своја огњишта и своје најмилије и нико вас не заустави у тој намери.И од смрти сте били јачи. Уписаште се у историју и заслужиште вечну захвалност потомака.
Достојно тај дан обележише они који су вам се због тога дивили и поштовали вас. Обележише савезници из Великог рата али не и потомци...
Као што нам дела која учиниште служе на част тако нам и они који их заборављају служе на срамоту.

У Србији није обележена годишњица пробоја солунског фронта јер како рече један врли политичар који не да не заслужује да му име буде споменуто већ заслужује да му име буде заборављено "Солун није у Србији".
Права истина је да је и тај политичар као и сва булумента која себе назива влашћу у Србији заправо у служби истих оних злотвора које ви соколови истераште у силовитом јуришу. Права истина је да они све чине да у народу убију ону љубав и оданост Отаџбини коју сте имали ви јунаци са Цера,Колубаре,Кајмакчалана...
Онај који себе данас сматра вођом Србије и који скупља аутобусе својих подгузних мува да му дају подршку и када иде на пишање није се удостојио да макар једном речју помене оне који толико задужише покољења...То ништа не говори о вама јунаци а све говори о њему.

"Шездесет две хиљаде српских војника је одлучило исход рата,Срамота." написа кајзер Вилхелм свом рођаку бугарском цару Фердинанду.
Чак и он је тиме посредно исказао поштовање према српским јунацима а неки који се данас називају Србима ћуте и не смеју да вас помену.Не смеју и не желе јер се плаше да би тиме могли подсетити народ како се воли и поштује Отаџбина а свака љубав и поштовање према Отаџбини аутоматски је против њих.
Вечна вам слава и хвала јунаци и праштајте. 

7 коментара:

  1. Kakve veze ima to na tvom linku sa ovim Baronovim tekstom?
    Jel to na neku temu samo NEKI smeju nešto da kažu ili je,da prostiš, i običnom svetu to dozvoljeno.Ajde,sreće ti,pojasni šta si hteo da kažeš.I daj pasuse ili rečenice koje su identične molim te jer ja ne vidim.

    ОдговориИзбриши
  2. Пошто овај блог није замишљен као реклама опскурним ликовима молио бих те да тачно наведеш реченице за које тврдиш да сам их плагирао и тиме ставиш тачку на свако препуцавање по том питању.Једноставно је.Уколико то не учиниш бићеш избрисан и биће ти онемогућено коментарисање на овом блогу.Леп поздрав.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Види овако, не пада ми на памет да анализирам твој текст.Оптужио си ме за плагијат и дао сам ти прилику да то докажеш.Скриншотуј мој и твој текст односно оно што тврдиш да сам украо.Не може једноставније.Немам ама баш никакву намеру да више са тобо полемишем о било чему.Уколико у свом наредном одговору на мој пост не даш доказ обако да свима буде видљив а без јефтиног позивања да неко читањем твог блога увећа посете твојој страници бићеш блокиран и избрисан као најобичнији лажов.Поздрав.

      Избриши
    2. Barone ja ti se čudim da uopšte diskutuješ sa ovim likom.Više je nego očigledno da je u pitanju lik koji ili nema pojma o čemu priča ili pokušava na jeftin način sebi pribavi bilo kakav publicitet.Razočaran sam što to još posle prvog njegovog posta a nakon što si video da se radi o budali nisi udario brisanje.

      Избриши
  3. moze, sve cu ti detaljno posalti sa uporednim slikama na mejl. Posalji mi mejl na moj pa ti uzvracam sve detaljno. petrovidragan@yandex.com
    Dragan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хахахах колико мораш бити глуп па да помислиш да ћу ја бити глуп да наседнем на овакву провокацију?
      јел ти мислиш да си ми ти први СНС бот који покушава на овако "интелигентан" начин да сазна мој идентитет?
      Одушевљен сам степеном кретенизма које показујете.Збогом.

      Избриши